2 Mayıs 2013 Perşembe

ben bugün..


alarmı dokuzar dakikadan toplamda 27 dakika erteledim
evden dört dakika geç çıktım
trafiğe takıldım
d vitaminimi evde unuttum
gazete okudum
biraz üşüdüm
altı buçuk saat toplantıda kaldım
öğle yemeğini unuttum
tedarikçinin birine çok sinirlendim
hipoglisemi oldum tabi ardından bir de hiperglisemi
yaz tatili için hayal kurdum
Alaçatı otellerine bakındım
ütü mü yapsam diye düşündüm sonra hemen vazgeçtim
yeni kitabımın ilk paragrafını okudum
dolapta çürüyen sebzeler için vicdan yaptım
anneler günü için plan yaptım 
yeşilçay demledim
trafiğe takıldım
yine bir şeyleri unuttum, bir şeyleri unutmaya çalıştım
mailime düşen ekstremi inceledim, toplam tutardan ötürü kendimi tebrik ettim
spor yaptım, haftalar sonra ilk kez
organizatör mü olsam,pastane mi açsam, anaokulu mu yoksa atölye mi?karar veremedim..
Cem Adrian dinledim, sen  de dinle
ben bugünü de bitirdim..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder